Saturday, August 14, 2010

~Menu Berbuka Puasa~

Salam semua

Oits, ade sejam lagi mau bukak puasa nih. Mana yg masak tu sure dah siap kan. Cam aku nih semua dah beres dah. Ni duk ngadap blog nih sambil menunggu en. hubby balik.

Dalam otak ni duk terbayang2 terubuk bakar. Perghh..sedap mkn panas2 tu. Aku dh request ngn en.hubby, dia ckp xjumpe terubuk tu kt pasar ramadan sg besi. Katanya ikan keli bakar ade lah. Tp aku xmo. Aku nk terubuk gak. Kalo ikot, bln2 puasa cmnih, slalu ma aku buatkn ikan terubuk bakar masin. Wah, kecur liur nih ha. hehehee..Kalo kena terubuk bakar ngan sup gear box dan kailan ikan masin dan udang, waaaaa...sodap.xleh jadi nih, kena cari gak ikan tu. Kalo susah2 aku beli ikn tu bakar sndr. hehehe...Blh caya ke aku nih. hahahahaaa...

terubuk bakar + air asam


pekena ngn sup gear box..perghhh



kailan ni pun best gak..

Dan tambah ngn sdikit kuih like :


puding karamel dan murtabak
dan air lak...teh o panas...
.
urm....termimpi2lh aku tgk nih.oklah, selamat berbuka puasa ye utk kwn2. sekian.....

1 comment:

zatil hidayah mohd zailani said...

uih..cik kak kite...post psl mknn jgk ye..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...