Monday, August 30, 2010

~ Adakah Aku Sebegitu? ~

Salam semua

Sihat tak? Amacam hujung minggu neh..sure shopping sakan kan?. Sampai KL tu sesak bkn main agih. Koranglh yg menyesakkan tpt tu eh, smpai aku xdpt msuk KL tu. Haihh.

Hari ni, aku nak berkongsi dengan korang2 semua yg ade org melabelkan aku mcm hantu. Xtaulh hantu ape, pontianak ke, pocong ke huhu. Siapakah? Apakah?. Korang jgn lak bayangkan aku kusut masai, rambut serabai, gigi terjulur keluar lak. hihii. Aku bkn tahap camtu ok.heheehh. Aku masih anggun dan jelita lagih (amboi ko sue, bkn main angkat bakul )

(Sopan kan neh)

Last weeknd, aku g shoppinglh ngn my beloved husband. Pegi prabih duit kt Alamanda. Then ktorg msuk la pakson Alamanda tu. Pelik lak aku msuk Paksons tu sbb snyap sunyi jew. Kt kdai2 kt luar tu sibuk je duk pasang lagu raya bagai. Tapi msuk Paksons tu, just dgr suara bdk2 kecik, suara org berbisik-bisik jer. Urm, lantaklah. Aku hanya meneruskan perjalanan aku dlm paksons tu mencari ssuatu yg blm en.hubby ku jumpe.

Di suatu sudut, (ceh, mcm karangan neh) en.hubby ku tgh try selipar. Aku pun ddk kt kerusi yg ade tu utk hlgkn lenguh2 kaki ku. Dan, tetibe aku terpandang serg bdk dlm umor 5thn kotnyer, ddk bertinggung xjauh dr aku, dn aku tertengok sluarnyer koyak menampakkan ''bird''. Dan aku bkn main lgih gelak, memecahkan keadaan paksons yg sunyi sepi tu. Aku rase bdk tu mmg xprasan sluarnyer koyak kot. En. hubby aku cpt2 tepuk bahu aku. "hisshhh, apenyer gelak kuat sgt...nmpak tuannyer bdn sopan bkn main, gelak mcm hantu". Aku rase xdelh aku gelak kuat sgt, tp mybe keadaan sunyi tu yg buatkan soundnyer kuat kot.Hihi (tgk, kan sopan je aku gelak nih).

(Agak2 cmneh ke aku gelak. oh, xmungkin..)

Then, ptg sbtu tu lak, mse mjlis buke puasa kt umah abg aku, tgh mkn nsi beriani, ntah cmner ank sdare aku mkn, lauknyer terpelanting msuk dlm kuah dn kena kt muka abg aku. Aku apelagih, gelak la. Abg aku mrh. Bengang kotnyer. "huh, hantu manelh ade kt umah aku nih, bkn main gelakkan aku". Aku dgn selambanye jwb, "kuat sgt ke aku gelak, td dh dpt hantu dr en.hubby, ni abg lak bg hantu ngn aku, haih". So, pasni aku kena cover2 lah gelak aku nih, kang xpasal2 kena pelempang ngn sapa2 nanti. Fuuuuhhhh...

(alahai, comelnyer kalu cmnih.Nak jd cmni jugalah)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...