Tuesday, August 24, 2010

~ Hati Memberontak, Tangan Menggigil ~

Salam semua,

Haih, camane mau buat nih, hati mula memberontak, kalo leh nampak hati yg kt dalam nih, sure melompat2 hati ni mau tukar template blog. Mau tak nyer, after aku blog walking, jenguk2 blog org lain, rase mcm iri hati jew bile tgk template blog org lain cntik2 jew. Menarik dan kaler yg menimbulkn mood.huhuuu.

Rase nk trus jer tukar design blog aku nih, so,aku cube crlh kt kiah google templates yg menarik. Tapi, tgn mula menggigil (geram, apakah sdh psiko aku nih?hehee..) sbb ssh nyer nk dwload templates tu, bkn ape, akunyer brodband ni kan dh slow mengalahkan siput. Tggu punya tunggu, dptlh aku dwload satu templates yg mmg menarik pd aku. Maka, dgn bersuka rialah aku menukar template aku, TAPI, rupe2nye, bila dh tukar template semua setting sudah lari. HUkhukhuk. Semua kena design blk, dan edit blk. Aku ni bkn nye mahir sgt kt blog nih, nak design smua tu blh ambik mse smiggu kotnyer..hehehe..

So, dsbbkn krg kepandaian dan kemahiran utk design blog, ditambah dgn penyakit malas yg menggunung, maka aku xjd tukar template aku. Jd hati yg melompat2 td tu, dh slow skit la krn sikap malas aku. Ahaks(mmg pemalas aku nih). Anyway, if aku ade kkuatan dan kerajinan suatu mase nati, pasti aku tkarkn design blog aku nih. Huuhuuu..tp, xtau bila la. Jgn smpai kucing bertanduk sudah.ok..daaaaaaaa...

2 comments:

Butang Pena said...

knp nk tukar sue?
template ni bg org dh ok sgt...
sejuk je mata memandang...
lainla mcm blog org tu...
nk tukar tp bile fikir nk kene edit sume trus malas...
biar jela cmtu...hehe

Pensel Cyber said...

hehehe..diela, biase ah mnusia neh xpnh puas..dh ok ckp xok..tp nsib baik ade sikap mls nih..jd bersyukur dgn yg ade la,,hehehee..diela pnye blog pun cntik la...kemas, menarik then yg pnting entrinyer pun sgt2 menarik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...