Monday, October 11, 2010

~ Pengadil yg Kurang Adil ~


Humm, isu panas berlangsungnya sukan komenwel 2010 di New Delhi sblm ni lebih kepada kemudahan yg disediakan oleh pihak penganjur semakin reda. Dan bagi kontinjen malaysia, isu pengadilan yg kurang memuaskan juga kini menjadi isu hangat dalam acara terjun berpasangan oleh Lee Mun Yee dan Pandelela. Klik DI SINI


Malayisa hanya berpuas hati mendapat pingat perak. Namun isu pengadilan acara itu mula dibahaskan. Pada pendapat aku, aku mengikuti acara tu di astro. Dan memang aku akui, aku yg buta cara dlm acara tu pun blh nmpak cara perbezaan markah yg pengadil berikan, membuatkan aku kt umah ni panas hati. Huhuu..

Namun, sekalung tahniah juga buat pasangan terjun tersebut. Harap dlm acara perseorang pula, mereka dapat memburu pingat yg lebih baik. Gud LUck!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...