Wednesday, October 13, 2010

~ Meleleh-leleh ~

Humm, dalam minggu ni bile masuk jew kul 10 am, sure dahi, hidung dah meleleh-leleh ngn peluh ni. Rimas sgt rasa. Maybe cuaca sekarang beralih kpd cuaca panas lak. Sebelum ni, asl masul kul 2pm je, ujan selebat-lebatnya kadang-kadang sampai malam ujannya. Huuu bestnyer tido kat tilam yg empuk tu.



*bila cuaca panas, sure 8 gelas shari pun xcukup


Dan sekarang, memang asyik berpeluh je. Kalo tido waktu ptg, bgn tido memang cam mandilh rambut nih. Dengan cuaca skrg pun buat aku slalu nk minum jew dan terlalu kerap mandi. Kadang-kadang sampai 5 kali mandi. Bangun tido mandi, blk skolah mandi, petang mandi, maghrib mandi dan sebelum tido mandi lagi. Sampai laki aku blh fikir aku ni ratu mandi kotnya..Hihihiii...

Tapi, inilah kuasa Yang Maha Berkuasa kan. Dia yang menjadikan siang dan malam, pagi dan petang, hujan dan panas, dan segala-galanya adalah kuasa-Nya. Kita terima nya dengan redha. Sekian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...