Friday, December 31, 2010

~ Khairul Fahmi @ Apek sudah berpunya??? ~

Wallawesss.....kesian kat member aku sorang tu memang minat giler ngan si penjaga gol Malaysia yang ensem tu bila dapat tahu si Fahmi tu udah berpunya. Frust menonggeng la kotnye. Hahahaa..



apek

Kebetulan member aku tu tahu en.hubby ku kawan kepada Ashaari Samsuddin. Camane dia tahu tu, sebab mase member aku mintak tolong en.hubby aku belikan tiket mase malaysia lawan vietnam, aku cakap kami tak ke bukit jalil, kami ambik tiket free kat hotel. So, after dia tahu.. bukan main ag dia mintak aku cakap ngn en.hubby aku supaya Ashaari tu bagi nombor fon si Apek. Begitu rupanya bila orang dah terlalu fanatik ngan seseorang yup.


ashaari samsudin

Dan semalam gile2 aku gelakkan member aku tu bila aku cakap si apek tu dah ade GF. Kebetulan time aku blog walking, aku ade tersesat ke blognya si GF Fahmi dan aku mintak member aku tengok. Haha, apa member aku jawab..."tak nak la baca...nanti aku jelous, ala, aku nak nombor fon dia tu pun bukan nak tackle dia...aku nak wish tahniah jer.." jawab member aku sambil gelak.




Dan aku rasa bukan je member aku je yang frust, ramai lagi anak-anak dara yang frust. Kot-kot ade makcik pakcik yang frust gak kot sebab tak leh nak keneng-keneng kan anak-anak daranya ngan si Fahmi tu. Hahaha, betapa kuatnya pengaruh si Fahmi tu yup. Dengan lagaknya yang tenang dan tangkas, muka ala-ala korean kot buat ramai yang berkenan dengannya.


Fahmi Dan Elia

Anyway..semoga hubungan fahmi kekal ke akhir hayat bersama Elia. If elia terbaca nih, jgn marah ye (ade ke???). Biasalah orang dah glamour ramai la peminatnya. Dan sekali lagi Tahniah buat Pasukan Malaysia. semoga kecemerlangan ni tak terhenti di sini sahaja. Terus harumkan nama pasukan Bola Sepak Malaysia yup. Sekiann...

p/s : if korang tak caya Fahmi dah ade awek...cube buka blog elia nih [Link]

2 comments:

Syafiq Rosli said...

hoho..cian mmber awk..xpe2 ramai lg lelaki gantang..luar sn..hehe

Alfreedino Ahmad said...

hehehe...suh dia buka mata sket...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...