Sunday, December 5, 2010

~ Murtabak Raja ~

hai, morning semua..

Semalam aku sempat berjalan-jalan di MAHA. Fuhh, punyalah ramai manusia-manusia kat sana. Nak park kereta pun susah beb. Tapi nasib aku baik kot, after sampai kt sana, terus kon yg ditutup dengan parking penuh dibuka. So, dapatlah aku park kereta dengan senang hati.

Humm, so, dgn berjalan-jalan tu, smpat gak aku beli murtabak raja dari ebess corporations. Produk tempatan dan keluaran orang melayu. Dan pagi ni aku bersarapan dengan murtabak tu lah..hihihii..sedapppp....


lebih kurang ginilh ngupenyer murtabak raja tu..

Tapi semalam aku tak sempat nak ke temapat yg org jual goreng pisang dengan tangan dicelup skali. Haih, cmne tu yer..tak Panas ke??. bukan tak sempat, tapi aku malas nk beratur. sebab nk ke sana kena naik bas beb. panjang betul org beratur, boleh smpai 1km kot barisan tuh. So, aku just ronda-ronda kt bawah tu jew, tgk2 taman ternakan. pusing-pusing rasa sate arnab dan macam-macam lah. Mana yg tak g lagi ke MAHA, moh beramai-ramai ke sana. Today is last day...hehehehe....daaaaaaaaaaa..selamat berhujung minggu..

4 comments:

ieda said...

wow dikkk ngancam jer mutabak tuu .. ermm cam nak buat jer .. tapi akak suke murtabak maggie .. :)

Syamimi Nadia said...

lapar plak tengok murtabak..

suSuEmIMiE said...

k.ieda: cmne nk buat mrtabak maggie..lupe la, dlu time blajo2 dlu mber sbilik slalu buat...hehehe

mimi : ptg ni dgn kdaan ujan ni, best makn mrtabak panas2..heheheh

razak yaakob said...

Murtabak raja made in kelantan juga boleh didapati di Honey3, Tingkat 2, Bangunan Medan MARA, Kuala Lumpur. Layari www.murtabakrajaon9.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...