Thursday, April 21, 2011

Terkena bang beng boom

Oh nasib hari ini, tipah tertipu weh. Hari ni aku terkena dengan blogger terkenal. Sape lagi kalo bukan abg BEN ASHAARI. Ok kawan-kawan releks ya, ini bukan terkena minyak dagu ok, ni terkena sebab silap diri sendiri.

Buka je FB, tertengok abg ben postkan tajuk entrinya  "Blog Paling Menyampah Aku Nak Masuk". So, i yang terhegeh-hengeh nak tahu blog sapa yang abg ben menyampah tu, terus je lah menggatal tangan ni klik kt bawah entrinya tu. Iyelah, komennye untuk blog tu memang dasyat. Pedas beb. Aku ni mula perasan, kot-kot blog aku yg dia menyampah tu.heheheh...

So, bila klik aje., ha ambik kau, aku tersenyum sendiri. adehhhh...Itulah , padan muka aku kan sibuk je nak menyebok tepi kain orang. Kah3. So, kalo korang nak tahu blog sapa abg ben tu menyampah sangat. Sila lah ke sana. jom klik

3 comments:

Diela Zaimi said...

kalo x silap mst sue kena kejutan elektrik kan? hehehe...abg ben mmg selalu buat saspen...dia letak tajuk kontroversi pastu letak link nk bg org mati sakit jantung...hehehe...kita leh tau link jenis tu...

suSuEmIMiE said...

ha'ah diela..nsib tak pengsan je...padam muka su gatal sgt nk menyebok..hahahahaha

MONAT © 2011 said...

haha! saya turut terkena yea!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...