Wednesday, April 20, 2011

Boleh Jatuh bijik Mata nih

Assalamualaikum semua..Huh, terbeliak bijik mata bile jeling kat blog list dan tengok sorang kawan aku nih punya tajuk entri. Tanpa lengahkan masa, terus je klik bace entri dulu walaupun waktu tu aku nak g makan. Ha, tengok, betapa tajuk entri nye tu menyentap hati aku untuk membacanya. 


Dah kahwin tapi masih dara? Macam mana caranya? 

Kalau korang nak tahu. Pergilah terjah blog Pn.Diela Zaimi tu. Hahahahahaha

5 comments:

Diela Zaimi said...

wahahahaha sue...siap buat entri lg tu...x sangka sungguh kontroversi tajuk entriku itu...ahahhahaha...silalah share lg... ;)

Cik Jari said...

waaa....best tuh...yang penting halal

jauhkan jadi janda sebelum kawen...hehe

LindaRahim said...

nak tahuuuu...hihi..

suSuEmIMiE said...

diela: mmg kntroversi la...hehehe..ok, sharing2..same2 kite bantu diri sndr dn istri2 kt luar sana...sntiasa dara..kih3

suSuEmIMiE said...

cik jari : yeahh...btl3...

linda : jom terjah kak...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...