Thursday, January 6, 2011

~ Siapa Khairul Fahmi (Apex) dimata Nora Danish ~

Salam... u olls...

Humm, sungguh tak disangka Nora Danish agak tertarik dengan gaya penjaga gol Malaysia yg sedang meletop skrg nih. Hanya kerana status Nora Danish di FB tentang Apex terus timbul isu yang Khairul Fahmi tak jadi bertunang dengan Elia disebabkan Nora Danish. Hummm, biasalah manusia kan, cepat je buat analisis, kononnya dialah pengganti Nujum Pak Belalang.

yeaahh..hot mama...i likeeee


Aku dapat cerita ni waktu aku jalan-jalan kat murai.com. Kesian lak dengan si Apex tu. Dan dia memang jelaskan bahawa perkara tersebut bukan menyebabkan dia menagguhkan pertunangannya dengan Elia. Dan menyatakan bahawa dia sendiri pun belum pernah bertemu dengan Nora Danish.




Dia juga telah mengakui hati sudah dimiliki (wow, gentlemen la) dan hanya menerima golongan artis sebagai kawan dan tidak lebih dari itu. Selagi boleh merancang, dia akan merancang sehabis baik. Apa-apa pun sama-sama kita doakan kebahagiaannya dan semoga kerjayanya terus cemerlang dan gemilang lantas membantu pasukan negara dipandang gah di mata dunia (huuuhh, i likeee). dan.....Sekian.

1 comment:

Nora Shahaira said...

kite pun nora gak...tp takminat aa dia..akak follow ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...