Friday, January 28, 2011

~ Bina Rumah Baru ~

Hai u olls.

Tadi sambil berblog walking dan survey-survey blog template, berkobar-kobar lak rase hati aku yang merah menyala (merah ke?...merah la kan, mane ade hati kaler purple) nak tukar karpet aku nih. Memang dah lama nak tukar template tu, tapi penyakit malas menebal sgt sebab duk pikir byk lak benda yang nak kena buat and kena setting balik, tambahan lak dengan brandband yg slow mengalahkan siput dan kura-kura. Tapi Insyaallah, kali ni aku akn tkar karpet blog aku nih.

Antara karpet yang berkenan di hati :









from : scrapping

So alang-alang nak tukar template tu, aku igt nak tukar skali title blog aku ni. So, nak tanya la pendapat kamu-kamu semua, apa kesannya sekiranya aku menukar atau mengubah nama blog aku ni, but still dengan url yang lama. Harap kamu semua dapat membantu yup. Thanks

p/s : sila undi juga karpet pilihan kamu antara 3 yang di atas.

1 comment:

ieda said...

cantik jer dikk ..
yg templete tuu akak suke yg no 2 :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...