Monday, February 14, 2011

~ Tahniah ~

Salam u olls, sorry banyak-banyak yup sbb dah lame aku tak berbelog. Busy sakan katakan. Kalah pengetua sekolah i dengan kesibukan i nih. Hihihi.

So, oleh sebab busy hingga tak terkejar masa nih, entri ari ni pendek je dan akan dipanjangkan dgr gambar-gambar i yang kiut miut nih (perasaan habis). Sure berbulu mata korang tgk pic i nih (sbb slalu entrprame jew).

Pic-pic ni adalah sewaktu aku ke Majlis Akad Nikah kawan satu tmpat kerja en.hubby di Melaka. Tahniah buat Sham dan Zeri. Semoga kebahagian kamu yang terbina ni kekal di dunia dan akhirat. Amin.


Selesai majlis akad



Kami

So, jom layan...nanti i akan upload lak pic-pic kami di sekitar bandar melaka. Iyalah alang-alang dah ke sana, xsah kalo xpusing-pusing bandar melaka yup. Walau dh berkali-kali aku dah ke sana (kalo la a-farmosa tu leh b'cakap sure dia cakap "asyik-asyik muka kau je ke sini" ehehehe).


Kami Lagi


Pengantin vs Tetamu


Dari pengantin utk aku dan maggie



Bunga telur yg kiut -i like pink



kenyang perut senang hati

After majlis tu, kami ke bandar melaka...dan nanti, if berkesempatan i akan upload pic yang mana korang dpt tgk tranformasi dari aku dan mag. Hahaha...sekian

4 comments:

ieda said...

lama adik x berBLOG .. sebuk ya ..
its ok :)
selamat pengantin baru buat teman itu :)

suSuEmIMiE said...

ha'ah kak...sebuk sikit..bila blk umah..sebuk nk kemas umah, nk msk...kih3...

... said...

as salam..

oo..akak jarang berblog..
berblog dari hand phone pun boleh kak. just buat mms je. bayaran, rm 0.20 sen. murah ;) siap boleh teepk gambar banyak2.
er..betul ke nama kawan akak tu..maggie...?
hoh?

=_="


akak, saya follow akak ;)



seni kad bunga dari kertas

suSuEmIMiE said...

ohw..blh eh??...nt akk try..
ha'ah nmenye maggie...
b'kenan nk wat heroin dlm skrip drama ker..he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...