Wednesday, June 2, 2010

beginikah nasib..hukhukhukkkkk

alamak...just tinggal beberapa hr lg utk smpai hr bersejarah aku..hihii..(jd bini org)...mcm2 dlm kepala ni duk fikir...(oh..no..no..no.....bkn fkir yg bkn2 yer..hahaaaa)...yelah, yg jd byk fikir dn buat kpala ni cm ade tali je yg t'belit2 ni..adalh duit...yg punca mnyebabkan aku memerlukan duit adlh mak andam aku....ape x nyer...aku dh booking dia dr bln FEBUARY 2010...tp baju yg aku impikan tu hnya dlm mimpi...cube bygkan...awl bln 5 aku blk kg...baju aku msih xde..then
****:ala...jgn risau, nt ade baaaaaaanyaakkkkkkk baju baru akn smpai..
aku : akk, smpat ke... ni dh awl bln..sy dh xde mse nk blk lg kt kg nih....
****: urm, mggu dpn smpailh baju tu,.

so, ble blk ke KL..next week nyer aku coll...
aku: kak, bju dh ade lum..if dh ade.sy nk blk nie...
****: nak blk ker???...akk cbuk mggu ni..akk ade event..
aku : bile bju ade kak????.....
****: nt aku tpn lah ye....

pd tarikh 28 mei 2010, aku pun blk dgn hrpn nk tgk bju aku...tp bile tgk..ya Allah..baju tu t'lalu simple..maaf ckplh..made in indon..sikit pun dia x "otter" baju tu...punyelh aku glabah..cm mane nih..waktu dh suntuk..so, aku ambik kptsn utk cr baju lain..sewa sndr...so, dlm minggu ni..abih je skolh, aku trus g meninjau butik pengantin kt Plaza Alam Sentral Shah Alam, PKNS Shah Alam, Trianna Collection kt Kapar, Sanggul kt bangi...d'renjis kt bangi...mcm2 kedailah aku g...yg buat aku pening smua baju harga dlm RM 650 - RM 1800...makkkk aiiiii...baju sAHAJA...bkn main mahal..br aku thu, btapa jimatnyer bile ambik pakej....so, utk kepuasan ht aku, t'paksa ah aku b'korban utk sewa baju tu..tAPI..aku msih b'fikir...WAjarkah aku menyewa baju sebegitu mahal utk aku pkai beberapa minit je kt ats plamin....????...then aku pikir lg...xkan aku mau pkai bju yg sgt selekeh tu utk aku pnye majlis b'sejarah aku..?????....wawawaaaaaaaa.....tolong..aku stress... aku dh xblh b'fikir ngn wajar nih...ohw..beginikh nasib pengantin sorg nih...hukhuhukkkkkk... "ya Allah, berikan aku petunjuk Mu..Engkau Maha Besar, Engkau Maha Mengetahui Segalanya..Ampunkan dosa2 Aku..Rahmatilah aku walau dlm ape jua keadaan dan keputusanku....amin'...huhuuu...then dikala dn disaat ini pun aku msih x m'dpt ape2 jwpn...aku msti lakukan sstu.."istikarah"...utk petunjuk dlm keputusan aku...adakah aku t'lalu mengikut prasaanku???....huuuuuuuuuu...tlglah....ok2lah..aku mls nk stresskan minda aku yg dh mmg stress nih ..skrg..buat ape yg sepatutnye..solat dan tidur ngn tenang..smoga bgn pg2 esk..aku dpt petunjuk yg sterusnya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...