Saturday, June 19, 2010

kini aku menjadi seorang isteri...



wahhhhaaaa...ape punye tjuk...xgempaq lgsung..:) bermula tarikh 10 jun 2010, aku telah bergelar isteri kepada zarmiza zakaria...seorang lelaki yg amat aku cintai dan sayangi..Alhamdulillah, setelah sekian lame b'cinta..dengan pelbagai dugaan dan cabaran, akhirnya cinta kami bersatu jua...Syukur aku dengan kuasa Allah..Semoga jodoh ini akan berkekalan hingga ke akhirat hayat kami dan masjid yg terbina ini sentiasa dirahmati oleh-Nya yang Maha Berkuasa....amin ya rabbal alamin...
13 Jun 2010, berlangsunglh majlis disebelah pihak aku..Ya Allah, betapa penatnyer aku rase utk menyiapkan segala yg blm settle lg..mlm sblm tu, aku tido jam 3 pg.. aku risau, tkt2 bersanding esk mata jd lebam..tp, ade lg kerj2 yg blm siap, aku cbe settle kan, dibantu pula olh kakak ipar aku (k.mila), dan yeni..trima kasih, krn byk sgt membantu aku mlm tu...pg esknyer...huh..begini rasenyer yer bile tibe majlis kawin..huhuuu...serik dh rse...tp, alhamdulillah smuanyer bjln dgn lancar....dan aku sgt b'puas ht dgn majlis aku itu...terima kasih kwn2 yg hadir..dtg dr jauh...yg xdtg tu, thanks for wish n ur pray for my husband n me....

2 comments:

Butang Pena said...

congatulation sue...semoga berbahagia dan kekal hingga hujung nyawa...amin...

HEARTPEARL said...

aminnnn...thanks diela....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...