Friday, September 24, 2010

~ Keputusanmu Mengecewakanku ~

Kelmarin, aku beli pregnant test kit sbb aku dh lambt dua minggu dari tarikh period aku. Dan pagi semalam, aku buatlah testnyer. Haih, keputusannya mengecewakanku. Urmm, belum rezeki aku lagi. Tak pe, blh usaha lagi.!!!hehehee..


Inilah keputusanmu yg mengecewakanku


harap-harap nanti dpt kptsn cmni plak

Pepagi td, aku jenguk2 kt blog member lame skolah aku, Nurul , wah nampaknyer dia br dpt keputusan yg menggembirakan. Alhadulillah rezekinya untuk dpt ank yg kedua. Dan slam jugak, mse smbang-sembang dgn kawan-kawan kt Facebook, dua orang kawan aku juga dapat berita yg mengembirakan. Sorang tu, dah 8 Bln kawin, sekarang dh berjaya dan yang sorang lagi usia perkahwinannya masuk 5 bulan, juga berjaya mendapat apa yg diinginkan oleh pasangan yg baru berkahwin cm aku. Tahniah kat korang semua ek. Doakan juga untuk aku cpt2 dpt babay dan dapat mencapai apa yang aku dan suami inginkan aminn...

2 comments:

Diela Zaimi said...

takpe sue...
belum rezeki lagi...
cuba lagi dan doa banyak2 ye...
insyaallah akan ada nnt... ;)

suSuEmIMiE said...

aminnn...
thanks diela..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...